Witajcie,

Bardzo nie zaglądaliśmy do naszego bloga 🙁 . Spowodowane to było ciężką pracą i brakiem czasu na tak istotne rzeczy. Dlaczego istotne? Ponieważ nic tak nie pozycjonuje Waszej strony internetowej jak blog. Pewnie kiedyś na poziomie SEO Master o tym napiszemy jednak to nie dziś 🙂 Jak to mówią szewc bez butów chodzi 🙂

W tym artykule postaramy się wyjaśnić jak małe firmy, mogą same budować swoją identyfikację wizualną

Pokrótce z własnego doświadczenia opiszemy również jej skuteczność.
Po pierwsze, startując ze swoim biznesem warto się zastanowić, czy taka identyfikacja wizualna na pewno jest dla mnie 🙂 Pewnie to teraz dziwnie zabrzmi ale nie zawsze istnieje taka potrzeba.
W naszym odczuciu, identyfikacja wizualna to nie tylko z definicji szereg spójnych materiałów przedstawiających firmę, o tym było tutaj  – Identyfikacja wizualna – znaczenie i funkcja w firmie

Identyfikacja wizualna to również działania jakie sam (jako właściciel) będziesz prowadził.

Takimi działaniami dla małej lokalnej firmy może być:

  • Stworzenie logo – fajnie jak każdy mały biznes będzie miał swój znaczek 🙂
  • Pracowanie nad tym, aby jego biznes był kojarzony z tym logo. Jeśli założysz salon fryzjerski z czarnym napisem… błagamy  nie rób niebiesko żółtego banneru na płocie za rogiem ! 🙂 Takie działania jak dbanie o spójny wizerunek, możesz prowadzić sam bez pomocy specjalistów. Wystarczy, że pomyślisz o kolorach, które identyfikują Twoją działalność i tego się trzymaj!
  • Twój wizerunek również jest ważny. Jeśli zawsze będziesz uśmiechnięty w swoim salonie, elegancko ubrany – Twoi klienci odczują Twoją pozytywną energię. To nad czym się pracuje z dużymi markami (social media, kampanie społeczne, sposób wyrażania się do klientów itd…) Ty możesz robić we własnym zakresie każdego dnia! Dbaj o to a gwarantujemy Ci sukces.

Jest to tylko kilka przykładów dobrego stylu małej firmy. Czy istnieje potrzeba abyś zatrudniał szereg specjalistów, zespół projektantów aby Twój salon fryzjerski miał klientów? Absolutnie nie!
Dbaj o drobne rzeczy a zobaczysz, że nie powstydzisz się „wyglądu” swojej firmy.

Pamiętaj!

w tym krótkim artykule opisujemy dobre rady dla małego przedsiębiorstwa. Każda firma tak jak i każdy człowiek jest inna. Wymaga osobnego podejścia i innego traktowania.
Gdybyś miał jakieś pytania odnośnie tego co jest potrzebne Twojej firmie napisz do nas koniecznie!
Nie gryziemy! 🙂 Zasugerujemy nawet rozwiązania, które powinieneś w pierwszej kolejności wprowadzić 🙂

Skontaktuj się!